tisdag 28 oktober 2014

Hero3 blir min följeslagare på maran i New York

Mobil och Hero3 ska ner i magväskan
Jag hade tur att få låna en sån här manick, och nu har jag provsprungit en sväng med den och testat lite. Det verkar funka bra.

Det är rätt skönt när man inte har några ambitioner att göra några stordåd längre i motionsloppen så att man kan kosta på sig att ställa sig i ett gathörn och plåta lite, och som nu med en Hero3 även filma lite.

Jag plåtade en hel del förra gången också, men då var det med en engångskamera, jag var lite rädd att ramla då och skada både mig och kameran så det fick bli en engångs den gången, men dels finns det väl knappt längre sådana och dels verkar det väl osannolikt att jag skulle drutta omkull så den här gången kör jag med riktiga grejer.

Med en Hero3 har man också ett handtag så att man kan hålla ut den en bit från sig och filma sig själv. En rörlig selfie så man sen kan sitta och beundra sig själv och den snygga löpstilen.

OK, lite skakigt blir det när man filmar mens man springer, men det var en höjdare att få låna den här prylen. Tack Robban!

Den blå magväskan på bilden kommer från Vasaloppet år 2000 och den använder jag bara vid högtidliga tillfällen, som i år då förstås. Jag ska nog ladda den med lite hallonbåtar också tror jag, snabba kolhydrater är bra ibland.

1 kommentar:


  1. super male vitality keep refrigerated best male vitality products super male vitality hoax Saw palmetto berry: This regular fixing is a fast acting Spanish fly expert. Its principal limit is to manufacture duration in the bed, giving you extra time in the bed. Muirapuamaextract: This male upgrade fixing is supported to construct testosterone since it extends hormones in male organs. It is extraordinarily valuable to construct bone thickness and lessen symptoms of fat change. It ordinarily endeavors to extend sperm quality and readiness rate.
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera