måndag 8 december 2014

Avslöjad!

Uncle sam workhard A3 Free Poster by kannavbhatiaEfter en fullmånenatt var det lite segt idag på väg till kören. Och 2-dag till på köpet då man alltid känner sig lite frusen. Skulle jag ta en kopp kaffe med kompisen i stället?

Jag som aldrig bondar, går på möten som jag ibland skulle vilja slippa, avstår från egen bekvämlighet för att hjälpa andra etc... Men så idag tog jag den där kaffetåren och fick en pratstund, vi skulle antagligen inte lärt oss så mycket nytt på sista träningen för året tänkte jag.

Men det gick inte att mörka, det är klart man ska sköta sina uppgifter, och vi killar i kören behövs mangrant. Vi är en sån ynklig liten minoritet så det här duger inte! I kören Rock Everybody ska man vara PRO-ffesionell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar