fredag 6 mars 2015

Idag blev jag imponerad på Telia

Sommarstugan. Telefonen började krångla i höstas, vår trådlösa telefon som Anders en gång köpte åt oss på den tiden när dom var riktigt dyra, men nu började den krångla.

Det var svårt att få knapptryckningarna att "ta" och efter en tid blev det också fel på ljudet. Klart det hängde ihop tänkte jag och så fick telefonen stå över vintern. Köpte ny telefon som vi testade idag, men felet var kvar!

Markus?
Loggade in på Telias hemsida och valde chatten. Ingen väntetid. Ester svarade först men skickade mig vidare till dom som hade hand om IP-telefoner. Jag fick vänta ett par minuter innan Markus tog över, han frågade ett par saker, bad mig starta om så skulle felet vara fixat sa han.

Voila! Allt klart. Fin service. Tog kanske fem minuter allt som allt. Tack för det Televerket, förlåt Telia!        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar