måndag 2 mars 2015

Lite lätt chokad blev det en extra kvällsövning

Två-dag idag. Det intresserar väl ingen mer än mig själv, men värt en midnattsmässa idag.

Ibland på två-dagarna är jag rätt seg, så är det nog för det mesta, men så ibland har jag hur mycket energi som helst. Och klar i huvudet, det kan väl ingen tro, men så är det. Måste hänga ihop med nån kemisk sensation uppe i hjärnkontoret.

Jag har varit sittande nästan hela dagen framför datorn, haft många bollar i luften  och löst problem på problem och dessutom äntligen kunnat förstå lite grann om det där med filmredigering på datorn. Väl i säng sen var det omöjligt att somna så jag tar en stund till framför datorn, det var lite uppdateringar på hemsidan som jag inte hann med och ett par mail som jag borde fått iväg men som jag prioriterade ner.

Så såg jag att klockan inte var 24 än, så då kan det väl få bli ett skrytinlägg här i #blogg100-racet. En klapp på axeln till mig själv så somnar jag nog lättare om en stund. Klockan går mot 24, ett simpelt inlägg så här, eller ett genomarbetat som får gälla för morgondagen.

Nej, det här blir ett kortfattat måndagsinlägg. Dagen slutade bra hälsar bloggägaren och lägger ytterligare ett blogginlägg till samlingen.                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar