söndag 8 mars 2015

Melodifestivalen 2015

Klappat och klart för finalen nästa vecka. Och jag har röstat rätt friskt.

Det var det här med "hjärtröster" i appen som gjorde att jag röstat så mycket. Inte så att mina favoriter alltid gick vidare, men jag försökte i alla fall. Caroline Wennergren t.ex. Hur kunde hon missa finalen?

Vem vinner hela klabbet då? Erik Saade hade en proffsig show, men nu har jag glömt hur hans låt lät. Måns Zelmerlöw? Magnus Carlsson? Jo det blir nog nån av dom tre i år.

I går röstade jag på Hasse Andersson och hans Guld och Gröna Skogar, men han kanske inte tar hem finalen, får väl se.

Ett kort inlägg och ännu kortare kommer det att bli under veckan som kommer, jag tar nog till livlinan och lägger ut några Youtube-klipp bara. Det är lite mycket nu i veckan!  
               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar