fredag 6 mars 2015

Perfekt timing

Noll, ett, noll  piip  
Somnade lite för tidigt och vaknade till och var klarvaken redan efter nån timme. Så det fick bli en nattmacka. Eller faktiskt två.

Och det kunde man ju räkna ut, det är fullmåne i natt! 19:06:34 i går kväll om man ska vara noga, men effekten sitter nog i hela natten. Det är klart visst suger det ibland när jag vaknar till på natten efter en 2-dag men jag brukar klara mig utan nattmacka, men den här fullmånenatten tar jag och syndar! Men som tur var hann klockan slå tolv så nu är det en lovlig 5-dag som mitt foto visar.

Men att jag ska vara så känslig för fullmånen hur ska jag tolka det? Varulvsvarning?

Nu blir det väl lite knapptryckning på datorn och kanske lite bokläsning också innan jag somnar om. Och återkommer utsövd med ett lite bättre inlägg under fredagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar