onsdag 23 december 2015

Jultraditioner

Bloggredaktionen har normalt öppet 7 gånger 24 som man säger nuförtiden, men jag lurar på en och annan kompledig dag i julhelgen.

Natan o Nelly fångar snöflingor i munnen 2013.
Livsfarligt? Nej, jag hade full koll!

Och i TBT-stil titta bakåt och stjäla lite av mig själv.

Julen 2013 var rätt varm den också 5-7 grader skrev jag då. Med lite blötsnö på julafton så det blev en vit jul.

Julen 2014 hittar jag inget om vädret men på en bild dan innan jul så var det nån centimeter snö, så det kanske var en vitaktig jul då också. Så noterade jag då dagen före julafton att julskinkan var klar och att det blev ljummen skinka på vörtbrödet till kvällsmat. Det blir det i år också. En jultradition vi håller på!

Det blir ett traditionellt inlägg i morgon på julaftonen det kan jag redan utlova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar