onsdag 26 oktober 2016

Bra medel mot nagelsvamp

Nog kunde man väl få tjäna några fattiga lusidorer på sitt bloggande, jag brukar komma tillbaka dit ibland när jag behöver påfyllning i plånboken. Redan en hundring kunde vara kul, men jag är ju svartlistad av Google och AdSense. Men jag alltid är öppen för smygreklam och produktlanseringar som någorlunda ligger inom lagens råmärken, eller gråzonen går bra det också. 

Kanske Apoteket kan satsa sponsorpengar efter den här reklamen om medel mot nagelsvamp som jag köper hos dom. Jag har bara hittat det här medlet hos just Apoteket med stort A.

Inte så flashigt och fräscht med nagelsvamp men här har du medlet för dig! Det var fotvårdartjejen på senaste semesterresan som sa till på skarpen att jag måste fixa bort min nagelsvamp och när jag begrep att det kunde smitta så köpte jag i våras ut en burk i den övre prisklassen.  

Effektivt! Redan efter nån vecka såg man en förändring och nu efter ett halvår är nästan allt borta! Prisvärt men lite är fortfarande kvar på några tår och jag ger mig inte förrän allt är borta. Första burken tog slut för en månad sen och nu är jag en bit in på min andra burk och naglarna blir allt finare!

Det finns många burkar,tuber och medel att välja på, men jag kör med Footcare från Biocool. Ca 250 kr kostar burken och räcker bra länge, 4-5 månader.

"Nu köpte du ett bra medel" sa apotekarn spontant i kassan hos Apoteket, och jag håller med henne och ser fram mot ett sponsoravtal från Apoteket. Biocool eller båda efter den här konsumentinformationen. Hos AdSense är jag väl fortfarande svartlistad .

"Se på dina fötter, andra gör det" hette en reklamslogan anno dazumal, dom orden gäller fortfarande och kolla speciellt in dina tånaglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar