söndag 2 april 2017

Upp och pröva dina vingar!

Idag sitter jag på flyget så jag ber att få återkomma med något intelligent i morrn när tvätten efter semesterresan är klar.

Om jag ändå ska drista mig till att komma med ett tips innan vi lyfter så kan jag t.ex. säga att en hopfällbar vandringsstav inte är så dum att ha när balansen inte är så perfekt. Reseledarens fru Angela var bussig att låna ut sin stav till Margareta men det var jag som hade den mest. Lyxmodell med belysning om man är ute sent och har svårt att hitta hem men den saknade tuta och hastighetsmätare.

Så snart jag har möjlighet köper jag mig en hopfällbar vandringsstav med så många finesser som möjligt!

Fasten your seatbelts nu lyfter vi och jag går över i internetskugga.

Bra köp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar