onsdag 12 april 2017

Våren kommer. Kanske.

Lite väl många inlägg av den här typen när jag har ont om tid, men jag säger som Hasse Alfredsson en gång sa:

"Gammal man gör så gott han kan..."

Så jag bara konstaterar att vårt indiska favoritställe, Nojon Moni, tror på våren och är i full gång med att ordna plats för bord utomhus. Men idag blev det hämtmat, Mango Chicken, som vi avnjöt framför TV:n där vi såg sista programmet av Det Stora Fågeläventyret på Svt Play.

Snart kan vi sitta ute
Då alla kanske inte vet vem som vann så avslöjar jag inget här men kan malla mig lite med att vi avslutade kvällen med ett annat program på SVT, Kulturfrågan Kontrapunkt, som vi gillar även om vi inte kan just en enda fråga. Men Rickard Söderberg är trevlig och Monica Dominique också.

I morron ska jag anstränga mig lite mer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar